Nurss34 canım ben adetten 12 gün önce verdim yaptı ve 2 günde bir de adet gününe kadar gittim verdim test, kendi hekimin dışında birisine gidersen yapmıyorlar kota var ceza yiyoruz falan diyorlar. kendi hekimine git başım ya da diş ağrım var ağrı kesici alamıyorum gebelik şüphem var de hemen bakarlar