Poyrazin_annesi Seba med pişik kremı kullanan var mı memnunmusunuz! Ben unı baby pısık kremı aldm ama sanırım iyi degılms
Deletedmom623737 Poyrazin_annesi Daha dogum yapmadım ama canım bende sebamed pişik kremi aldım arkadaşımın tavsiyesi ile
sedaa_aa Poyrazin_annesi ikisini de kullandım kızım da ikisinden de memnun kaldım pişik yapmadılar ama sebamed bir tık daha iyi
nazlisucan Poyrazin_annesi yeğenlerim şampuanını kullanmıştı bende hem şampuanını hem pişik kremini aldım. Zaten küçük boy işe yaramazsa mustela alırım.