birceefe benim ilk gittiğimde de gayet ilgiliydi bire bir ilgilendi fakat ikinci de içeriye girdik telefonla uğraşıyordu bırakması 2,3 dakika aldı sonrasında meraba diyebildi o gün aşırı isteksiz bir tavrı vardı sanki birşeyleri zorla yapıyor gibiydi ben ultrason masasında onu beklerken o içeriye hasta alıp bilgilendirme yaptı ultrasona gelince 5 dakika sürmedi ve aldığım fotoğrafların hiçbirinde netlik yok halbu ki geçen ki gayet netdi soru sormamı istemiyor gibiydi zaten geçiştirdi durdu sormak zorundayım çünkü riskli bir gebeliğim var daha saymak istemem belki o gün bir sorunu vardı ama bu beni ilgilendirmez hastaya yansıtmaması gerekir işte bu yüzden memnun değilim herkes memnun kalacak diye de birşey yok tabi