eusl Poyrazin_annesi kaçıncı haftada yapttırdınız ben 31 hafta olacağım isteteyim diyprum şimdiden sordum 6 ay dayanır diyorlar
Ayse21b Sblbsr teşekkür ederim 🥰 partimiss küp isimlik instagramdan 😊 önceden ablam için hediyelikleri flnda ordan yaptırmıştık çok memnun kalmıştık yine çok memnun kaldım çok tatlo bir hanımefendi 😊🙏🏼
zynpada Hzlkaya instagramda bebekcikolatası diye geçiyor. Ben internet sayfalarından sipariş verdim direk. www.cikolataatolyesi.com bu da internet sayfaları
Banuka esmer3 çikolatayı çiçeksepetinden sipariş verdim 160 lira lezzeti çok güzeldi.Kapı süsünü instargramdan happyhomes_happydoors sayfasına yaptırıyorum 200-235 lira civarında modeline göre değişiyor.Makromeli kapı süslerinden gına geldi 🙈
Kelebekk-0307 G_M_Z çikolata için sayfayla nasıl iletişime geçtiniz dm üzerinden yazdım ama dönüş yapmadılar o yüzden sayfaya bir güvenemedim.
G_M_Z Kelebekk-0307 dm üzerinden ulaştım. Benim her sorduğum soruya cevap veriyorlar fakat mesai saatleri içinde sırayla dönüş yapıyorlar. Yoğunluktan dolayı belki dönememiş olabilirler☺️
Kelebekk-0307 G_M_Z valla bir hafta oldu neredeyse o kadar da yoğunluk olduğunu sanmıyorum ama şaşırdım şans herhalde.
G_M_Z Kelebekk-0307 çok ilginç belki arada kaynamıştır bilemiyorum ki ben her yazdığımda dönüş yaptılar
caglaby esmer3 kapı süsü 100 tl instagramda soner süs bebek sayfasından, çikolata 100 lü yaptırdım 120 tl metal kutulu Instagramda ebrulim_seker sayfasından