2melekannesii___ Merhaba arkadaşlar decavit verdi dr. Eczane yazmamış aç mı icmeliyim tokmu sizce. Netten baktım ama ac içince bulantı yapıyormuş öneriniz nedir?
Melekkiz_1 2melekannesii___ kahvaltidan sonra iç demişti bana o şekilde mide bulantısı yapmıştı ben akşam yemeklerinden sonra içtim hep
kuzeymomsss 2melekannesii___ kuzum valla ben o ilacı anlamıyorum reçetesinde kahvaltı arasında için yazıyor bana da eczane yemekten hemen önce diyor