Kızlar merhaba bugün bizim doktor randevumuz vardı doktor bebekte hiç bir sıkıntı yok büyümüş ama içerde bir kanama alanı oluşmuş dedi 7+3 haftalık hamileyim ve kan sulandırıcı iğneye başladı göbekten bunu yaşayan var mı aranızda yada böyle bir durum ? İlk gebeliğim çok tedirginim ve tüp bebek ile hamile kaldım lütfen yardımcı olunnnn çok panik oldum 🙏🏻🙏🏻❤️