Normal ultrasonda görememişti yeni gebelik demişti betaya bakmıştı gebelik var iki gün sonra birdaha betana baktır iki katına çıkması lazım randevu al alırken betanı getir dedi betam yükselmiş ama yine normal ultrasonlamı bakar arkadaşım bana vajinal ultrasonla baktı demişti yada vajinal ultrasonlamı bakar göremezse kimisi baktırma diyor vajinal ultrasonda düşük riski var diyor kimisi bir zararı yok diyor bu arada doktora muayene olalı 9 gün geçti sizce nasıl bakar zararı varmı vajinal ultrasonun