Leylayz Merhaba kızlar 30 haftalık olduk ben de artık isimli hastane çıkışı yapmak istiyorum sipariş verdiğiniz sayfaları atar mısınız ayrıca kendi yaptırdıklarınızı da paylaşırsanız çok mutlu olurum🥰
mrs_elisah Leylayz Kızz yaptır artık 1 ayda geliyorlar zaten 😁 Ben uniqon dan 2 takım yaptırdım memnun kaldım sorun yaşamadım 🤗
heleninannesi06 Leylayz ben 10lu filan yaptırmadım fiyatlar almis basıni gidiyor ama hatıra kalsın ve ismiyle olsun diye böyle yaptırdım 😊 https://imgyukle.com/i/oxqw6f
Hzlkaya Leylayz oğluma uniqon sayfasından yaptırdım kızıma yiğenime ve arkadaşımın oğluna madrebebek sayfasından yaptırmıştım iki sayfada güzel kaliteli ama uniqon sayfasını daha çok beğendim ama onlar baskı yapıyor madrebebek işleme yapıyor 👍
heleninannesi06 Gulce29 85 TL’ye yaptirdim efuli anne bebek tasarım diye Instagram’dan burda da öneren olmuştu 😊 inşallah 🙏
Hzlkaya Leylayz valla kızımla yiğenime 2020 yılında yaptırdım 10lu takım çok uygundu fiyatı 150 TL civarıydı 10lu takım gereksiz gördüğüm için arkadaşımın oğluna tulum şapka eldiven yaptırdım 80 TL oğluma da tulum şapka eldiven battaniye ve önlük şeklinde yaptırdım 170 TL tuttu oda 😊
busrahnm-95 Leylayz rokoko bebek sayfasına bakin derim İnstagramdan ben yaptırdım harika oldu tam istediğim gibi işlemeli cok güzel
busrahnm-95 Leylayz ben 150₺ yaptırdım ama suan fiyatı nedir bilmiyorum zam gelmiş olabilir. Bide rokoko işlemesi olduğu icin diger sayfalara göre en uygunu burasıydı. İstediğim modeli attım renkleride ben sectim aynısını yaptı 🤭
Leylayz busrahnm-95 evet güzel görünüyor onlarla konuşuyorum bakalım ücret tam olarak ne kadar olacak tekrardan teşekkür ederim
Cansel22 Leylayz https://resimyukle.io/r/iE0XWSnr1K 220 liraya geldi canım kargoyla madre bebekten yaptırdım 10 gunde geldi
Berru Cansel22 bende bu takımı eyemdim bugün sordum bu fiyatı verdiler.aslimda 13 parça olandan yatorocaktom 330 isteyince vazgeçtim