Boncugummmm mecbur değil canım. Ama senin bilgiler e nabiza düştüğü an görüyor onlar ve arıyorlar. Aradıklarında da bilgilerini alabilirler. Şuan hamilelik döneminde yaptıkları tek şey tahlil ve aşılar. Onları da hastane de yapıyorsanız eğer gereken bı durum yok. Çünkü normal zamanda gidince sadece kilo ve tansiyon bakıyorlar