sudeyl16 Arkadaşlar 3 kere beta hcg verdim artık kimyasal gebelikte riski kalkmışmıdır henüz çok küçük olduğu için keseyü görmeme biraz daha zaman var ondan soruyorum
HappyBabyy sudeyl16 keseyi görene kadar o ihtimal hep var. Keseyi görünce dış gebelik be kimyasal gebelik ihtimali ortadan kalkıyor.
Betulmtn sudeyl16 hiç belli olmuyor malesef. Benim değerim 1100 e kadar cikmisti. Ben kese görmeye gittim ama görünmedi. Ozaman tekrar test yaptı Dr um düşüşe geçmişti. Kese ve bebek görene kadar o ihtimal hep var
sudeyl16 Ya benimde son adet tarihim 3 aralık bu Perşembe kontrolüm ver sizce kese görünür mü yoksa erken mi
Hzlkaya Hapyymami gerek yok baktırmanıza gayet güzel yükselmiş kimyasal gebelikte değer 2000i görmüyor bende 4 haftalık falandım heralde 2800lerdeydi değerim keseyi görmüştük ama ultrason cihazının kalitesine de bağlı tabi
pimpiriklii Hzlkaya ben 1196 gördüm en son doktor 2 hafta sonraya randevu verdi acaba ondan önce yaptırmalıyım kan testi
Hzlkaya Hapyymami dış gebelik riski var malesef çünkü onda kese ve bebek oluşuyor ama yanlış yerde tüplerde oluyor rahme düşmüyor onun için ultrason gerekli
Hapyymami sudeyl16 ama ben ilk beta değerim 61 idi iki gün sonra yaptım 217 oldu iki gün sonra yaptım 812 oldu iki gün sonra yaptım 2016 oldu yani seninde o civardadır en son ne zaman beta değerne baktırdın
Hapyymami sudeyl16 yani ben 2 günde bir baktırdım hep erken gebelik testnde öğrendim zaten hamile olduğumu o yüzden yaptırdım ama için rahat etmicekse git yaptır yine
Hapyymami sudeyl16 bence çok şükür güzel ilerliyor allah kucağımıza almayıda nasip etsin ilk gebeliğin mi olucak😅