Ozlemyvz Merhaba arkadaşlar gebelikten önce 2 doz biontech aşısı olmuştum. Dün de 3. Dozumu oldum korkacak bir şey yok Sadece kol ağrısı oldu. Doktorundan tavsiye alanlar hiç korkmayın