Ozge96 Kızlar 10 haftalık hamileyim 2 haftadır ara ara sağ bacağımdan ayağıma doğru bir ağrı var yürümekte zorlanıyorum benim gibi olan var mı sorun olur mu merak ediyorum😞
Goncaygl Ozge96 canım ben de çok çektim bunu hatta oyle oluyordu ki yere yığılıp emekleyerek devam ediyordum 😊 şuan 21+5im ve ağrım kalmadı suanlik. Doktoruna söyle belki magnezyum verir 🤗
arenimo Bende de aynı sorun vardı kuzum ve hamileliğin ilk başından beri devam ediyordu bi ara yürüyemez hale gelmiştim 33+4üz bazen hala bile ağırır magnezyum kullanmama rağmen devam etti ediyor da sanırım bi çaresi yok kendimce yöntemler geliştirip duruyordum uzansam kalkamıyordum kalksam rahat rahat uzanamıyordum 😔 Allah yardımcın olsun canım dikkat et fazla zorlama kendini yavaş hareketler yapmaya çalış