Ayse34 Ben ilk kez devlete gideceğim ve gittiğimde 12 haftam bitmiş olacak 2 li tarama için öncesinde randevu almam gerekiyormuydu yoksa doktor direk yaparmı taramayı. Bilgisi olan varmı teşekkür ederim şimdiden.
SerraveAnnesii Benim gittiğim devlet hastanesinde iki test yapılmıyordu ben özelde yaptırdım her hastanede olmuyor galiba. Arkadaşım da üniversite hastanesinde yaptırmıştı orada da oluyor