Mervenur055 Kızlar benim gibi sezeryan isteyen var mı ilk gebeligim erken mi gec mi sezeryan için yardımcı olur musunuz?
kadifemsii Mervenur055 sezeryan olacaksa 38. Haftaya girildiği gibi olabilir erken değil geçte değil. Benim zorunlu sezeryandı ilki şimdi de 38. Haftayı bekliyoruz sezeryan için
miranbeyinmothersi Mervenur055 vala ben 30 haftada bebeğim 2010 gram olunca doktor 40 haftada 5000 geçer dedi. Ben haftalık gittiğimden 300 gram alıyor ve hesaplamamız öylenoluyor. Sezeryan olabilir ama düşnmeyelim şimdi demişti doktorum. 38+4 eşimin tam doğum gününe denk geliyor bende istiyorum. 32 haftaya girdim yarın kontrolüm var bakalım doktorum normal mi sezeryan mı diyecek
PrensesAnnesi4 Canim eger bebegin haftasina gore uyumluysa bence erken degil tabi doktorun daha iyi bilir
senaozkaymak İlk doğumumu 38+2 de yaptım suyum gelmişti kendiliğinden başladı süreç, ama bir sorun yaşamadık bebek için artık zamanı gelmiş oluyor 🥰