Ozgamzeoz Hanım ne durumdasınız varmı bişiler ben bugün kan testi verdim normal gebelik testinde bişi çıkmadı heycanla bekliyorum
Yusufayazin__annesi Ozgamzeoz bende test yapocam inşallah çıkar bisey asiri derece akintim var su gibi benimde
Ozgamzeoz Ebrueymen benimde 5 kan testimin sonucu yarın çıkacak. Yumurtamın çatlama tarihi 25.12.2021
Ebrueymen 9ve13 aralik adettm bitti sonraki günleri degerlendirdik 30 Aralık test verdim negatif ckti günün gecince gel dedi 5 ocak adet tarihim bakalim ne olcak
Ebrueymen hormon testi falanda verdim hepsi iyi dedi ama varmi yokmu anlayamadim 3 aydir olmasini bekliyoruz bir oglum var 3 sene korundum belki omdan gec olacak diye dusunuyorum
Kvser Ozgamzeoz 6 Ocak 8 gündür dupbaston kullanıyorum bilmiyorum artık inşallah vardır 🤲🏻 Doktor 1 hafta kullan zaten tutmamışsa adet olursun . Olmazsan gel ters yaparız dedi ama adet tarihini bekliyorum . İnşallahhhhh vardır 🥺🤲🏻
Deletedmom_7 Ozgamzeoz 8 bekliyorum ama olur mu bilmiyorum. Henüz bir test falan yapmadım çok erken bakalım.
HaticeTekin Bende geçen ay kimyasal gebelik yaşadım Bende adet günümü bekliyorum hanımlar inşallah gebelik vardır❤️