Tettyy Kızlar merhaba 14+2 günlük hamileyim bende idrar yolu enfeksiyonu çıktı doktorum üromisin 3g toz içeren şase yazdı kullananlar var mı acaba
bebeklibirisi Tettyy aynı şekilde kullandım markası farklıydı bir sorun yok iç canım ben 2 kez kullandım hala geçmezse kültür veririsin demişti ama geçti sen de ihmal etme iç
Tettyy bebeklibirisi bende iki defa kullanıcam gün aşırı dedi doktor bakalım inşallah faydasını görürüm Peki sen faydasını gördün mü
bebeklibirisi Tettyy 2-3 saat tuvalete çıkmıyorsun zaten o zamana kadar kesiyor o rahatsızlık hissini
Tettyy Diloss_14 kasıklarımda ve sağ bel kısmında ağrım oluyordu oan doktordaydık söyledim kasıklarım ve belim burası ağırıyor diye oda ozaman idrar tahlili yapalım dedi Yaptırdım tahlil enfeksiyon çıktı
Diloss_14 Tettyy benimde bel ağrım var ortası ağrıyor yami sadece ama baska şikayetim yok yanma vs bende söyliyim doktora
Tettyy Diloss_14 idrarımın rengi çok koyuydu ve çok sık idrara çıkıyordum Senin hamilelikten dolayı bel ağrısı olabilir ortası ağırıyor dediğin için yorumda bulundum
Tettyy bebeklibirisi maşallah bizden 3 hafta öndesiniz Hamilelik nasıl gidiyor cinsiyet belli oldu mu
Tettyy bebeklibirisi gece uyumadan idrara çıktım ilacı içtim yattım bir daha idrara sabaha karşı çıktım. İyi sonuç verdiğini nasıl anlıcaz peki