Mervevera Ben ne alacağımı hiç bilmiyorum 0-3 ay mı alınacak Yenidoğan mı bana yardımcı olun anneler :) neler aldınız ??
Muberenay_25 Mervevera canım benim şubatta doğum olacagı için 0.3 3.6 ay aldım kıyafetlerini tulum zıbın alt üst
lunam Mervevera ben hem yenidoğan hem 0-3 ay aldım ilk aylar için. Kimisi 0-3 bile hemen küçüldü diyor, kimisi 3aya kadar giydirdim 0-3ayları diyor. O yüzden 3-6ları almadım henüz, doğduktan sonra gelişimime ve mevsimine göre alacağım.
Birgul Mervevera ben mevsiminine göre 1-3 ay ve 3-6 ay aldım. Ama 1-3 ay çok fazla alma çünkü gelişimine göre çok fazla giyemeyebiliyorlar. Yenidoğan olarak alt üst takımlar benim için daha kullanışlı oldu, yelekle beraber giydirdim.
MercimekveAnnesi16 Mervevera valla ben çoğunu büyük aldım giyemiyor hemen büyüyor dediler ama benim kızım prematüre doğdu küçücüktü bırak 0-3 aylıkları 0-1 ay almak durumunda kaldım 0-3 aylıkları çoğalttım suan 3 aylık olduk 🙏🏻 Bazı kalıbı büyük 0-3 aylıkları hala giyiyoruz 3-6 aylıklara geçicem artık yani siz yine de alın derim 0-3 ayı da çok çok alın çünkü kaka oluyor çıkmıyor kusuyor leke kalıyor giydirmek istemiyorsunuz sürekli yıkayamıyorsunuz elinizin altında dursun derim
Asyaayaz1 0 3 ay yenidoğan sayılıyor cnm ama çok giyemiyorlar o yüzden örnek veriyim 3 4 parça 0 3 ay alıyorsan diğerlerini 3 6 ay olarak al
Mervevera Birgul Mesela cok alma derken kaç parça almalı tahmini olarak 😂 10-15 parça mı ? Daha mı cok daha mı az 😂
Birgul Mervevera 1-3 ay ben 6-7 tane falan kısa kol almıştım mayısta doğum yapmıştım 2-3 tane de atlet almıştım zaten hemen yıkıyordum. 3 takım falan 0-3 ay alt üst almıştım uzun kol şapkalı, tulum çok seviyorum ben tulum almıştım 1 yenidoğan 2 tane 1-3 ay fazlasıyla yetişmişti☺️