Merhaba 15 gün önce sezeryan doğum yaptım ve kendimi toplayamıyprum elim yüzüm bembeyaz geceleri sıtma tutuyor kızım emerken içim çekiliyor bayılacak gibi oluyorum , bacaklarımda hiç güç bunları yaşayan var mı veya nasıl iyi oldunuz bana da yardım eder misiniz