tospikaskim ben ilk bebeginde yaptirdim.4 yil oldu hala yni doktor mu bilmiyorum ama radyolog bakan doktor. O zaman tecrübemiz yoktu yaptirdik kalp sorunu vardı goremedi kaybettik bebeğimi.. sonrasında perinatologta yaptırdık.medicalde Çarşamba günleri Ali ekiz geliyor randevu alabilirsiniz.