Asell3 34+2 haftalığıx Dün gece çok tuhaf bir karın ağrım vardı sürekli aşağa baskı hissediyordum bende normal bir ağrı diye. Doktora gitmedim bugünde bebeğimin hareketlerini hissedemiyorum yada bana mi öyle geliyor bilmiyorum böyle birşey yaşayan var mı
Zehra9616 Asell3 agri normal cnm bebeginde uyuyodur muhtemelen soluna yat birazcik dinlen tatli ye 1 saat duzenli izle olmazsa hemen git acile
Asell3 Zehra9616 bakalım yedim biraz tatlı bişiler hafif gene biraz ağrım var olmadı hastaneye gideceğim