Gulbaur ilk gebeligimde 16.haftada hissetmiştim ikinci de daha erken hissederim diye çok beklemiştim ama 21.haftada hissettim ilk olarak.Sebebi de plesantam onduvarda yerlesmis(bu bi sorun değil tamamen normal)o yüzden hareketlerini geç hissettim,geç hissettiğim gibi hem sıklık olarak azdı hemde kuvvetli hissedemiyordum,tamamen plesantanin yerleşim yeri ile alakaliymiş