39+1 haftamdayım. Özel hastaneye gidiyorum, perşembeye kadar normal doğum için kendi sancımın gelmesini bekliyor doktorum. Ama hâlâ çatı muanesi yapılmadı bu günr kadar hiç. Hep yakınlarım bunu doktorun eksikliği olarak eleştiriyo. Doktor bilir neyin nasıl olduğunu laf anlatamıyorum kimseyede sizde yaşadınız mı böyle bir olay