mom130 böyle söyleme, evet erken almak doğru değil ama insanın içi içine sığmıyor bebeği olacağını öğrendiğinde ben 2 aylıkken bile beyaz kıyafetler alıyordum hevesimden 4. Ayımda beşiğini aldım 6. Ay çoğu eşyasını aldım şuan 7 aylık olduk neredeyse eksiğim kalmadı 9. Ay ağırlaşacağım için zaten son aya bir şey bırakmazdım ama insan heveslenince herşeyini alıyor. Zaten anladığım kadarıyla aslında aldığı eşyalardan çok cinsiyet için canı sıkılmış, o da normal bir şey ben ilk kız istiyordum kendimi kız çocuğuna alıştırdım oğlan olduğunu 3. Ayımda öğrendim içim bir buruk oldu sevinemedim o an ama şuan oğlana o kadar alıştım sevdim ki doğunca kız deseler bi tuhaf olabilirdim yani