poyrazinannesi3547 Zeynepdemir54 ![]https://imgyukle.com/i/ox1OSS Biz bu şekilde ayarladık ![]https://imgyukle.com/i/ox1XFs Krem kahve tonları tercih ettim hem kıza hem erkeğe uygun olur tam takım almadım kiracıyım zaten o yüzden bu şekilde kombin yaptım hepimiz sağlıkla kavuşalım bebişlerimize 39+2 haftalık olduk 7 ocakta sezaryen olcaz Allahın izniyle 😍💙👼🤲👑🐣 ![] Bunlarda el emeklerim hediyelikler ve yaptıklarım
lunam Ayy evet ben de eşyalarını aldım henüz gelmedi ama oda kuran annelerimiz paylaşsa fikir olur hepimize.