İlk gebeliğimde evlendikten bi ay sonra hamile olduğumu öğrendim . Bi pazar günüydü aşırı bi kasık agrım var ama öyle böyle degıl . Acile gittik kan alalım dediler öyle cıktı ama cok minikti . İkinci gebeliğimde 3 aydır deniyoduk . Hamile kaldıgım ayda adetım 2 gün gecikti içimden bi ses test yap dedi yaptım cıft cizgiyi gördüm. Rabbim sağlıkla aldırsın kucagımıza bütün evlatlarımızı 🙏🏻