2.5 yıllık evliyim, 39+3 üm, bebeğimin suyu azalmış.Tek destekçim kendi ailem anmem…Eşim ve ailesi (görümcem özellikle) tutturmuşlar normal yap, sancı çekmezsen süt gelmez, sezeryan iyi değil şöyle böyle bunu diyen görümcem 2 sezeryan yaptı şimdi 2 aylık bir bebeği var rahat rahat benim eşimle aramı bozacak kadar eşimi dolduruyor.Şu halimle kaç gündür ağlıyorum ben de isterim normal yapmak ama hem korku var hem suyum azalmış çekiniyorum da doktorda benim yanımda değil inanın o kadar pişmanım ki bazı şeylere insan bana acımasa bebeğe acır ya.
Evlilik çok önemliymiş kızlar umarım bebeğim benden etkilenmiyordur her gün ağlıyorum stres oluyorum içimden yemek yemek bile gelmiyor.