mucizem42 Bugün ultrasona girdik gayet iyi dedi 10+1 görünüyor ilk gittiğimde 7 haftalık iken 6+6 görünüyordu şimdi 10 haftalıkken 10+1 görünüyor Gelişimi güzel dedi CRL 33 tam anlamadım bu ne demek bilgisi olan yazabilir mi 🤗
symatk mucizem42 maşallah 🧿🥰 bende adet tarihine göre 7 haftalıktı ultrasonda 6+2 dedi cuma kontrolüm var sabırsızlıkla bekliyorum inşallah bebeğimin gelişimi güzeldir Rabbim esirgesin yavrularımızı 🤲🏻☺️