Aydanalya Merhaba 16 +1 gunluk gebeyim kahverengi lekelenmem var dun acile gittim sorun olmadigi soylendi igne verildi progestan 2 doza cikartildi lekelenmem devam ediyor bu sorunu yasayan oldu mu ne kadar surede lekelenme iz geçti
Semra12344 Aydanalya bende 8. Haftada yaşamıştım bir hafta iğne ve ilaç kullandım bir hafta sürdü cnm
Omerin-annesi Aydanalya 5 haftalikken bende lekelenme olmuştu canım hemen acile gitmiştim düşük tehliken var dedi doktor 1 igne verdi vurdurdum prosgestan kullandım sabah akşam 2. Gün geçti şükür ama hep dinlendim uzandım wc dışında kalkmadım. Sende dinlen ilaçlarını düzenli kullan güzel düşün Allahın izniyle bisey olmaz inşallah 🙏