Buket_dadas Kızlar bebişler kac gram oldu benim oglum 36+3 ve kilosuda 2800 dedi sizce nasıl iyimi sizler ne durumdasınız😘🥰🧿🧿🧿🧿
guldenizcan Asyaayaz1 bende bugün 36 yım suyum geldi açılma olursa gece doğurtacak olmasa sezeryan dediler
PrensesAnnesi4 Buket_dadas En son 34 gittim simdi 36 olduk haftaya sali gidecegim ozamanda 37 oluyorum bakalim kucuk hanim nekadar kilo almis ♥️🤭
Gokyz123 Buket_dadas 37+5 te 3500 dü kilosu biz de sezaryen kararı aldık o yüzden. Perşembe günü sezaryen olacam allah nasip ederse 🥰
Sevval0811 Gokyz123 benim de 37 haftalık dün kontrolüm vardı 3400 sizce normal doğum yapabilir miyim doktorum böyle giderse sezeryan olabilir dedi 😏 size doktorunuz mu dedi siz mi sezeryan istediniz
Ygtalp Buket_dadas Canım en son 34+5de gittim 2700 kilosu 48cm boyu demisti. Şuan 35+6haftaligiz. 36+6da tekrar kontrole gidicem