Miaa bende adetten 2 gun once yaptığımda aynıydı zar zor görünüyordu hatta benden başka kimse görmüyordu
Kendi kendime dedim ki içime doğuyor bu test koyulasacak. Sonra adetim 1 gün geçince yaptım normal Bi şekilde silik çıktı hemen koştum hastaneye 19.5 beta hcg ile hamile olduğumu öğrendim canım. En iyi sonuç için adetinin geçmesini bekle ve kan testi ver