Ne kadar terbiyesizsiniz. Ne demek “mal bunlar” . Ben bir 112 çalışanıyım. Kusura bakmayın ama acilin ne demek olduğunu bilmediginizden sizin gibiler acil vakaların hakkını gasp ediyor. Kanamanız olursa tabiki müdahale ederler. “Düşürsem çocuğu nolcak?” demişsiniz. Acilde bunun uzmanı yok kabul ederseniz. Acil müdahale gerektirecek durumda kimse sizi geri çevirmez. Gebelik kadın doğum uzmanlarının alanıdır. En fazla şöyle bir insiyatif olur. Hanımefendinin dediği gibi küçük bir yerde yaşıyordur imkan yoktur , acil sakindir , gebelik testi istemi yapabilirler. Yinede buna mecbur değiller kusura bakmayın.