Senaaksac acilde yapmıyorlar direk alttan muayene yapılıyor ben de ilk gebelikte testim yoktu istifra ishal şeklinde acillik olmuştum gebelik var deyince kan tahlilini göster dediler serum taktırcaktık alttan muayene etmeden takmam dedi ben de istememiştim erken diye özele gidip taktırmıştım serumu…sağlık ocağı yapar belki