Kızlar selam henüz erken biliyorum ama şimdi benim reglim 21-25 Aralık arasında idi bitince gün aşırı değerlendirdik. Dün akşam bir anda kasık bel ağrım oldu sabaha kadar devam etti tam sağ tarafında daha çok oldu ağrı şuanda da hafif ağrım var. Bide süt kıvamında akıntı gelmişti. ne diyebilirsiniz??