tazebiranne_hg04 4+6 haftalık hamileyim karnımın sağ tarafına arada hafif kramp gibi ağrı girip çıkıyor çok hafif geceden beri ara ara oluyor ilk gebeliğim bilmiyorum bir sorun olur mu? Normal mi? Hastaneye gitmeli miyim?
2melekannesi_ tazebiranne_hg04 yerleşme aşamasında bu tarz ağrılar normaldir. Çok şiddetli dayanılmaz olmadığı sürece korkmayın 🤗