defnelobe Hanımlar merhaba. Acaba aranızda hap kullanamadığı için serumla demir takviyesi alan oldumu ? herhangi bi yan etki yaptımı?
Sinem_20 defnelobe ben 3 serum oldum 1 hafta arayla yanıma acil çağrı butonu koydular kolunda döküntü kaşıntı olursa hemen düğmeye bas dediler ama çok şükür hiç bisey olmadı
Nurayyy23 defnelobe Benimde dusuktu kanim 9 du 2 defa bir hafta arayla aldim hic bir yan etkisi olmadi simdi 11 e yukselmis kanm
Nurayyy23 defnelobe en az 12 olmasi gerekiyor galiba ilacada devam et dedi ama dogum icin yeterli galiba
Sinem_20 defnelobe ben 2 gün önce dahiliyeye gittim trioid için kan verdim kanın çok yükselmiş artık kan ilaçlarını kullanma 1 ay sonra tekrar kan ver ozaman bidaha bakalım dedi hemen yükseliyo canım hiç bir zararı yok