MehtapKB Kızlar bikaç haftadır biraz rahatsız olduğum için ve yalnız kalmamam gerektiği için eşimle birlikte ailemde kalıyoruz(eşimin ailesi şehir dışında), sağolsunlar gözleri gibi bakıyorlar bana ama haftaya evime gidicem ve şimdiden gideceğimi düşündükçe ağlıyorum,annemle babama baktıkça ağlayasım geliyor,boş bi odaya gidip ağlayıp çıkıyorum 🙈eşim burda çok sıkıldı ama sesini çıkarmıyor benim için,ama nerdeyse evime gitmek istemicem o duruma geldim,doğumum yakın,umarım bebek olunca bu hislerden kurtulurum 😔
Efuli53 MehtapKB ayyy ben bunları üni. Okurken yaşıyordum. O şehre gitmek o yurda girmek işkence. Dediğin gbi annemın babamn yuzune baktıkca gizli gizli aglıyodum. Gidincede hc arayamazdım onları seslernı duyunca aglardım. Şimdi beni kesseler bedavadan doktorluk okutsalar gıtmem ayrı sehıre. Ben 4sene boyunca agladım 🤣🤣 sebebi sanırım aileme cok baglı olmamdı. Seninde öyle olabilir mi
Shnbsk MehtapKB canım bebek dopumca hiç bişeyi görmez gözün merak etme allah hayırlısıyla kucağına almayı nasib etsin
iremby MehtapKB bende de olmustu. Bende dusuk tehlikesi gecirdim 1.5 ay annem kaldi bizde bana bakti. 1.5 ay sonra gitcegi gun cok agladim gidince de cok agladim.
MehtapKB Efuli53 ihtimal değil direkt öyle canım,keşke ben de zamanında üni için falan çıksaymışım şehir dışına alışsaymışım,üniversiteyi aynı şehirde kazanmıştım,hep ailemleydim,Allah acılarını göstermesin 🙏🏻