Nurss34 Bir kaç gündür duphaston kullanıyorum . Hamile değilim doktorum bebek oluşursa tutunsun diye verdi . Fakat 1 haftadır saf gibiyim hep uykum var . İlaçtan mı yoksa başka bişey mi bilmiyorum gözümü açamıyorum iş yapacak halim kalmadı 😒
Zynbt Nurss34 ben de kullandım ama progestanla beraber kullandığım için çok fark edemedim açıkçası. Progestan zaten yapıyordu uyku 🤷♀️
Zynbt Nurss34 kanamam oldu için kullandım. Aslında kanama denmez kahverengi lekelerim vardı. Düşük riski dendi istirahat ve ilaç önerdi. Ara ara artınca iğne de vuruldum. Ama şuan 11 haftalık oldum çok şükğr atlattık sayılır artık leke yok :)
Zynbt Nurss34 ben Progestan içince resmen çevrimdışı oluyorum gözlerim kararıyor çift görmeye başlıyorum baygınlık geçiriyor gibi oluyorum. İlaçlara karşı zaten hassas bünyem var. Günde 3 kere 200 mg alınca haliyle 🤕
Nurss34 Zynbt 3 kere mi ben 1 kere içiyorum bayılıyorum resmen . Eşim evi temizliyor kaç gündür sana ne oldu diyor 🤣