Melek1111 evet duruşu ilk bana da öyle gelmişti ama muayene için gittiğimde gayet Güler yüzlü ve konuşkan biri olduğunu farkettirmeden tabi o esnaya kadar dışardan dediğiniz gibi hele de hastane sayfasındaki fotoğrafta gerçekten çok soğuk durmuş baya korkmuştum ama muayene olunca değişti tabi fikrim ama yinele herkese göre doktorlar farklı kime ne iyi olan diğerine iyi olmayabiliyor şans