Kızlar merhaba . Hastane de çalışıyorum sıvı içtiğim zaman sık tuvalete çıkıyorum ama çıkmaya da korkuyorum enfeksiyon kaparım diye. Personel wc lerinde alaturka yok alafranga var temiz ama tam oturmuyorum. Alaturkaya gittiğim zaman da her tarafına bol su döküp oturuyorum. Enfeksiyon kapıp bebeğe geçer diye korkuyorum 😓