Mihrimahhhhhhhh
Elfidaa
ben malatyada Üniversite hastahanesinde doğurdum (yani devlette), bir kuruş para vermedim ve o kadar ilgililerdi ki anlatamam. Saat başı kontrole geliyorlardı, günde iki kere profesör ve intörnler vizite çıkıyorlardı, günde üç kez yemek veriyorlardı falan çok rahattım yani bi sonraki kontrollerimde doğumumda yine orada olacak inşallah