Alparslaninannesii Kızlar oksururken daha çok ağrıyor ama yürürken kalkarken her şekilde sağ daha çok ama iki taraflı kasık ağrım var adetime 4 gün var neden olabilir bu acaba lütfen bilgi verir misiniz birde gribim acaba ondan olabilir mi
Krcaaa Alparslaninannesii üşütmüş olabilirsin bende de bazı aylar tüm gebelik belirtileri var ama gebelik yok
annesinin_beybisi Alparslaninannesii bende de iki taraflı kaşık ağrısı var biri bebekten dolayı biri kistim olduğu için
ZeynepkocaE Alparslaninannesii canım benimde geçen ay o şekilde kasık ağrım olmuştu ve o ay adetim olmadı 4-5 gün kaşık ağrısı çektim sonra hamile olduğumu öğrendim
Cimbomlu190553 Usutmus olabilirsin . Benim de tam 4 gün var kaşık ağrısı ve adet olacakmisim gibi ağrı var belimde öyle
Cimbomlu190553 Alparslaninannesii benimde . Ay inslalah vardır ben yarın test yapıcam sabırsızlık var malesef. Bide geçen sene bu aylarda yine hamile olup düşük yapmıştım. Ama 3 yaşında oğlum var şükür
Alparslaninannesii Krcaaa ama ilk defa böyle ağrı oldu normal adet zamanları yaklaşınca adet sancım olurdu çok değiştik birşey bu
Alparslaninannesii annesinin_beybisi benimde sağ tarafımda kist var ama bilmiyorum ilk defa böyle bir ağrı oldu öksüremiyorum bile
Alparslaninannesii Cimbomlu190553 maşallah Allah bağışlasın inşallah hamileyizdir de sağlıkla gelirler