39+2 deyim bu gün doktora gittik suyu azalmış Çarşamba gel eğer yine azaldıysa yatış vericem dedi normal istediğim için beklediğini söyledi yani sezaryen istesem hemen alacaktı
Şimdi Çarşambaya kadar doğum başlamazsa suni sancı mı verecek acaba
Suni sancı normalden zormu