Damlaaaa60 Mltmbrz bizde 39+0 olduk yol gözlüyoruz🥰 bugün kontrolümüz var bel ağrısından başka bişey yok🙈
Mltmbrz Tugbaysma banada aynını dedi valla 3 günde bir gel dedi 41 e kadar gelmezse suni ile başlatıcaz doğumu dedi doktor