deletedmom255 ceymus7 ben canım. Çok şükür şuan 18+5 olduk diğer embriyomuzu da dondurduk her ihtimale karşı 🙏🏻
Ayselsilahimigetir ceymus7 ben 🙈 35 haftalik olduk hic bi zorluğu yok acısı yok 5dk lik bisey zaten 🙂
Guness90 ceymus7 Ben 🤚🏽 dondurulmuş embriyo ile transferim oldu çok şükür tuttu 11 haftalık ikizlere hamileyim. Darısı isteyen herkese inşallah 🤲🏽🤲🏽
AYsegulusal ceymus7 ben 🙏🙏 37 haftalık olduk şükğr 15 günümüz kaldı Rabbim hepimize sağlıklı sihhatli evlatları nasip etsin inşallah 🙏 🙏 🙏
Calasun ceymus7 tup bebekteki en kolay islem transfer sanirim allahım inşallah güzel haberler almayı nasip eder benim tutmadı 😓 ama mücizem bi anda kendiliginde geldi süpriz yaptı bana 🙏🏻Darısı tüm bu hayali kuran anne babalara inşallah....
Nickimyokkibenim Ben ☺️ 18+4 ikizlerime hamileyim iki tane de dondurulmuş bekliyor VE 4 yaşında bir kızım da var 🙃
Twinssmomm 21 haftalık ikizlerime hamileyim. Dondurulmuş embriyo ile tutundular bana çok şükür 🙏 Transfer işlemi kısa sürdü . Herhangi bir acı vs hissetmiyorsun. Sadece su içip mesaneni doldurma kısmı zor oluyor biraz . İdrarını tutabilmen önemli. Hayırlısı olsun sizinse inşallah güzel sonuç alırsınız 🙏
Ayselsilahimigetir ceymus7 valla yalan soyleyemicem hic bi belirti olmadi sadece olumlu düşündüm tutundugunu karnimda olduğunu düşünerek hareket ettim o kadr
Balbocegim3561 ceymus7 benim bi belirtim olmadı 12 gün sonra test yaptık belli oldu dikkat ettim ama mide bulantım bile olmadı çok rahat bi gebelik geçiriyorum şükür