Kızlar 34.haftadaben son ağda yapmistkm ve şuan yarısı çıktı sayılır.digum içim son bir kez daha agdaya gitmek istiyorum ama malum bebelerin ne zaman geleceği belli değil.suan 37+4 teyim bugün gitsem sizce çok mu erken olur ya 40 haftalara kadar beklersem o zaman da alınmayacak şekilde gelmiş olur ne yapmalıyım tavsiyeniz var mı kızlar❤️😘🥰