miray58 Kızlar iştahsızlığım,bulantılarım hala devam ediyor. 14.haftamdayım.Hamburger ve pilava aşık olan ben şimdi yiyemiyorum resmen hiçbirinden.Benim gibi olan varmı ???
SemanurAs miray58 en sevdiğim şeyden kitap okumaktan tiksindim evin banyosundan ıslak mendilden bi de çok sevdiğim su şişem vardı aklıma geldikçe midem bulanıyor kaldırdım hep. Ve de bir çok sevdiğim yemekten 🥺 15+6
Yerfistiklarininannesi miray58 bende oyleyim ama mesela sogan salca kavurma kokulari benim midemi bulandırıyo yemek istemiyorum bende hep Yemekleri burnum kapali yapıyorum taki bitene kadar birseyden tiksinir gibi olunca hemen ondan vazgeçiyorum
hukukcuanne_06 Eve giriyorum ev kokuyor ya havalandırıyorum geçiyo gibi oluyo ama tekrar kokmaya başlıyor, yeme içme açısından ilkin kırmızı etten tiksindim ilk başta tavuk yiyebiliyordum şimdi ondan da tiksindim:(