Oyku3005 degil , degil . Hele ki günümüz malum ekonomisinde hiç degil . Hepsini tek seferde alıp bütçeyi yormak yerine , güzel indirimlere denk geldikçe almayı çok çok mantıklı buluyorum.cünkü tekstil ürünlerinin bile tel mağazada hepsi aynı anda indirimli olmuyor örneğin altlara indirim varsa üstelere indirim yapılmıyor gibi . Yani takip ve zaman gerekiyor . Özellikle büyük ürünleri arabası , odası gibi bunlar icin gerçekten dikkatli seçimler gerekiyor . Tabiri caizse ha deyince olmuyor . 🥰 e bebekte büyük Şubat indirimi var , e bebekte su anda da giyimde %50 kampanyası olan ürünler var. Civilde bezlerde , arabalarda indirim var deniyordu . Mutlak surette , birkaç siteyi takip etmeli, fikir edinmeye başlanmalı . Tabi naçizane fikrim budur. Lakin açık gerçek ki ülke ekonomisi de iyi bir noktada hiç degil . Yoruyor .. sizi de yormaması adına tavsiyem buydu.🙏🏻