bernaaozkara Kızlar 17. Haftamdayım grip oldum kan değerlerimde d dimer yüksek çıktı kan sulandırıcı kullanalım dedi doktorum tecrübesi olan varmı
Tugce_rarslan4 bernaaozkara ben kullanıyorum fakat kanda koyulaşmam olduğu için. Doktorunuz dediyse sanırım sıkıntı olmaz faydası olur
Tugce_rarslan4 bernaaozkara göbek daha kolay geldiği için iki gebeligimdede göbekten yaptım yani hala yapıyorum
YavruKartalin_annesi Ben kollarımdan yapıyorum göbekten psikolojik yapamıyorum :))) ..ama kollarımda yer kalmadı o derece 😅