Mrvdbk Merhaba hemileyim özlem hanıma muayne için gittim çok tatlı fakat muayne+doğum ücreti baya tuzlu olacak gibi duruyor özel muaynaneye gidip doğum yapanlar tcrübelerinizi artı ve eksileriyle paylaşır mısınız.