2609nrgl Çatlatma iğnesinin 14. Günündeyim test yaptım ve kocaman bir negatif oysaki çok umutluydum hevesliydim yumurtalarım da gayet güzel büyümüştü ama olmadıı ilerleyen günlerde pozitif görme ihtimalim varmı 12. Gün ikinci çizgim silikti
Esrks Canım bende 12 . günde kan tahlili yaptırdım ve negatif çıktı adetim bir hafta geçti kanida geçen hafta salı yaptırmıştım ve bir hafta geçti hala adet olmadım 🙄